網頁

2013年7月24日 星期三

家中的窗都加裝貓網了

家中養了小貓,除了為小貓準備食物、砂盤外,家中的窗口也要封起來。

我住大廈底層,家裡的窗口都很重要,通風透光看風景,要用網封起來我心裡有點難過。但這是貓主必須做的事,避免貓貓好奇跑到窗外,變了跳樓貓,我前前後後去了幾次雜貨店,買了很多塊不同大小的鐵網回家,加裝到每一個窗口上。

窗口加了網,當然不太方便,但影響也比想像的少,其實不加穩窗網我心裡也不安心,常怕小黑會不會丟了出街也不知。

小黑問:我有這麼笨嗎?
小黑爸:我也不知道,加窗網是為了我自己安心 - _-!

小黑~,小黑爸知道你不喜歡,我也不喜歡,但我們必需這樣做,你和我一起習慣吧。
 
未加裝窗網的窗口

小黑:沒人發現,準備,百厭開始!

小黑爸:小黑你爬夠沒。。。不累嗎

7 則留言:

  1. 除咗小黑還有隻狗仔爬了上窗頂,
    啲香有了小黑不能點來發香香嚕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,仲有隻狗,小黑試過爬上去打左隻狗落地玩,真係估佢唔到囉。

      刪除
  2. 讚一個!因你唔知小孩去邊玩爬上邊度!

    開頭我都唔慣架,之後都無咩野!

    我家貓網係活動架,係封在窗花!可開可關!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。我個網剩係留到個手位開窗,無得活動咁勁啦。我整個等用小黑個頭試下D空位,過唔到頭就合格,哈哈。

      刪除
  3. 小黑的pose都唔錯喔,好似掛牆公仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到貓爪可以令佢可以好似蜘蛛俠咁固定係個網,可能果陣剪指甲無咁深,活力十足。近排剪深左,無見過佢再爬了。 ;)

      刪除