網頁

2013年7月26日 星期五

選用幼貓糧經歷,貓糧的分類(上篇)


小黑約三個月大,初初怕他不吃乾糧,買了小貓專用的紙包奶,咕嚕咕嚕,放在地上就會喝了,比我喝的紙包飲品還要貴,來來來,小黑爸也想試一口!!!!

未吃乾糧時可以喝貓奶
總不能一直喝奶大,開始物識幼貓糧,起初在貓家主人那裡小黑是吃皇家牌的,眼見很多地方也有賣,連獸醫診所也放滿架上,我心想是名牌子吧,還針對老貓、肥貓、病貓推出不同選擇,這個牌子不怕給小黑一直吃到老!哈,小黑爸就是信名牌,應該沒選錯了。

第一包的幼貓糧快吃完了,爸爸媽媽急著去買,跑了多家寵物店,問題來了,不是價格相差太遠,而是發現一個秘密:原來貓糧有分天然糧之分,也有無穀物的選擇,多家店員也沒有推薦如我初初打算選用的皇家牌子,如夢初醒,我即時看看其他牌子,一二三四五六七八。。。這麼多怎麼選呀,我暈嘍。

標明是給 1-4個月大的小貓吃

貓乾糧分類


還好小黑媽邊看電視、邊勤力上網找資料(小黑出現前, 看電視是媽媽第一愛好),去討論區爬文,集得以下總結,又分享一下:

(一) 店家稱商業糧,混有人造食物,價錢較平;
(二) 天然糧(有穀物),製造過程都用天然食物,但混有穀物成份;
(三) 天然糧(無穀物),製造過程都用天然食物,不含穀物,可減少腸胃敏感,較健康。

經過小黑媽一輪篩選後,第一首選「 NOW幼貓糧」(好像沒有找出次選,看來是唯一選擇 =,=!)

。。。。之後發生了什麼事,我留在第二篇寫,不想寫太長篇。


(這裡不是鼓勵買哪一隻牌子好,哪隻糧不好,只是記錄個人經歷。)

14 則留言:

  1. 買貓糧都有咁多學問。想不到有貓奶,來自牛?羊? 比肥貓食的奶應該少糖,老貓食的就多鈣質,比病貓就...... 唔容易啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係生意一門啦,好似BB奶粉一樣,有些加DHA,有些吃了有便便,總之媽媽的期望都被一一滿足了,最後原來是母乳最健康。。。一切是商業策略多於實際吧。

      刪除
  2. 小黑爸:

    你在舊文咪講過:『小黑媽上網千挑萬選,話NOW多人讚好,所以打算叫小黑食,點知小黑唔領情,食左細半包就唔食,最後未開的都二折賣左比人了。貓真係好嘴刁。』


    哈哈哈!忘記了吧!咁 E+食邊個牌子糧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉哎,係啵,上次回覆留言就說了一遍,嘻嘻真係忘了。現在小黑是吃的是幼貓Oven-Baked,試左好多隻先搵到佢呀。呢隻佢肯食,其他D真係索一索就掉頭走,無晒佢符。

      刪除
    2. 我已故的愛貓聞一聞後唔中意嘅挖嘢蓋着添好似便便完用貓砂咁款!

      刪除
    3. 會唔會再養呢? 我隻貓都會架喎,佢地唔係念住肚餓時挖反出來食呀嘛?

      刪除
    4. 奧雲寶 的 幼貓糧都有好多款播,小黑不小了,除了吃幼貓雞,有沒有加深海魚? or chum chum (溝埋吃)呢?

      刪除
    5. 係呀,小黑十個月大了,一歲之後食食的方法係咪有咩注意的地方呢?

      刪除
    6. 咪就是提議 chum chum (先溝埋吃)到 18個月至轉全成年貓糧囉 。。。。。當然醫生和爸爸媽媽最清楚他的腸胃,留意啲便便色澤和硬度!

      刪除
    7. 多謝你既提議,但係咩係Chum Chum 呀?係牌子定係食的方法呢?

      刪除
  3. 真係煩惱!我都經歷過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估好多貓主都經歷過,貓真係無面比,話唔Like就唔Like。呵。

      刪除
  4. 家姐細果陣都唔多鐘食野,我又驚佢唔夠營養。
    所以一廂情願咁買貓貓奶俾佢飲,又買奶粉,又買紙包裝。
    到後尾,都係果句,係我一廂情願⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Cat又經歷過,我以前無諗過動物會挑食,以為有野食就係咁食。

      刪除