網頁

2013年7月7日 星期日

有關小黑貓之「個人資料」

今日先介紹一下主角小黑:

2012年12月,小黑貓來到我家時已經是三個月大,這是因為貓主人先把新生小貓飼養最初的兩個月,這段時間比較難照顧,讓小貓可以從貓媽媽及同伴學習好基本的生存技能後,才給人領養,更為每隻小貓改名、拍照,照顧得很好,身體健康,對我這個新手貓爸爸來說真是幸福。

(資料都是來自貓家主人,我覺得如果在寵物店買都未必有這麼詳細的資料提供,真的好幸運,貓家主人對每隻小貓都好愛錫)

小黑貓「個人資料」
* 小貓的原名:朱古力
   (被領養後我叫他做小黑,原來貓家主人叫他朱古力,咁應該叫黑朱古力喎,哈哈。)

* 品種:英國短毛、全黑色、男性

* 出生日期:2012年9月16日

* 首三支防疫針注射日期:
   - 2012年11月18日
   - 2012年12月16日
   - 2013年01月20日


貓媽媽、貓爸爸
(相片由貓家主人提供)
小黑的媽媽

小黑的爸爸

小黑一家人(最右面未開眼的就是小黑了 ^_^)




9 則留言:

  1. 好搞笑,一胎四個小朋友,得小黑一個係全黑。
    所以你揀咗小黑?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我揀的時候,只剩下一隻花貓和小黑,相裡的小黑站著時很神氣,所以揀左佢。不過純黑色拍照不上鏡,很多時拍出來的照片眼耳口鼻都分不到... O_o"

      刪除
  2. Hello~ 我也是從Cat處過來...^^
    點解小黑爸媽都唔係全黑, 但會生咗小黑出o黎嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好 ayclui~ 剛剛寫網誌, 多多指教。

      問題真係考起我喇,不過我睇過本書,話同遺傳基因有關,斑紋每隻貓都獨一無異,出現純白純黑不是最難,最特別既係三色貓咁話。

      真係無留意到三色貓,但我覺得好多貓的顏色都好靚呀。

      刪除
  3. 原來貓的顏色變化很大。在貓的眼裏就沒有因膚色而歧視別貓啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,想像力好豐富,咁都比你諗到,真係無諗過貓世界有無種族歧視喎。如果有歧視,無紋既小黑就慘囉~

      刪除
  4. 小黑原來係英短? 。。。。靚仔一名呀 :)

    係街撞到佢爸爸媽媽, 一定唔認得!

    haha XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知小黑認唔認得自己爸爸媽媽架呢? >0<

      刪除